الأحد، 29 مارس 2009

انه يعود من جديد ليدمر حياتي ثانية بعد ان كان قد مضي زمن لم اره ولا اعرف ماذا حدث لي !!!
ولكن انه هذا الغضب الذي يقع خارج السيطرة.
لا ادري كيف اتصرف ؟ هل اخذ اجازة من عملي ؟! ولكن اين اقضيها؟ هل احتاج بالفعل ان اجلس وحيدة واتامل ما يحدث لي جيدا؟ ولكنك تعرفين اسباب هذا الغضب، لقد عدت ثانية غير راضية غن نفسك!
لا تحبينها !!!!!!
ان الحل بين يديك احبي هند ثانية يحبك العالم باسره فقط عودي اليها .

هناك 6 تعليقات:

Blank-Socrate يقول...

:)
تعرفين العله و الدواء
يا بختك :)

nudy يقول...

حمد الله علي السلامة يا مينا الظاهر ان الصدمة كانت قوية عليك لانك شوفتني انا وغادة مرة واحدة ومن ساعتها اختفيت
مش دايما لما بتكون عارف العله والدوا بتقدر تحل المشكلة لكن اوعدك اني ح احاول ارجع تاني لهند وانت كمان يا مينا لازم تدور عليك وتلاقيك وتحبك اكتر شوية لانك تستحق الحب ده
واتمني اشوفك الاحد القادم في الورشة

سماء يقول...

ربنا يبعد عنك الغضب دة وترجعى فى احسن حال وكلنا بنمر بكدة ايام بنفرح فيها وايام بنحزن فيها ربنا يبعد عنك الحزن ويخلى اوقاتك كلها فرح

nudy يقول...

سما
مرحبا بك هنا وشكرا غلي مشاعرك الجميلة والحمد لله انا بقيت احسن كتير وده بفضل اصدقائي فعلا اليوم اللي انا غبته عن شغلي فرق معايا جدا التليفون ما بطلش رن واد ايه اصحابي في الشغل حسسوني بالدفا وسالوا عني وكمان لما رحت النهاردة الكل كان بيسال بحب وفلف حفيفي وحتي الولاد في الفصل
فعلا ربيا كبير وبيطبطب علينا كتير
ربنا ميحرمنيش من كل اصدقائي واللي علي المدونة كمان

محمد سلامة يقول...

المهم لما ترجعلها تاني تلاقيها هند اللي انتي بتتمنيها

nudy يقول...

عندك حق يا محمد بس طول ما فيه حواليا اصحاب حلوين كده بيعلفوا علي المدونه دايما ح اكون انا بدعمهم