السبت، 27 سبتمبر 2008

منذ اخر يوم خرجت فيه وذهبت الي حديقة الازهر وانا احس ان هناك شيئ ما بداخلي يحعلني احس بانني اطير من فوق الارض في عالم رحب ولكني لم اكن اعرف تماما ما سبب ذلك واليوم حين خرجت مع صديقتي الوحيدة وشافيتي ست الحسن التي كانت زعلانة مني واللي ما أقدرش ابدا ازعلها ولكن الامر كان سوء فهم مني قالت صديقتي ان هذا الاحساس بالطيران لانني قد عبرت عن نفسي بحرية...............
وانا عندما افعل هذا اتعجب بشدة من نفسي ومن قدرتي ان اتكلم مع الاخرين واستمع اليهم وخاصة اذا لم يكن بيننا معرفة كافية او اذا كان الشخص الذي اتكلم معه اقعل هذا للمرة الاولي وهوايضا هذه هي المرة الاولي التي يتكلم فيها معي صديقتي ست الحسن انا حاسة اني متلخبطة ومش عارفه اعمل ايه فاوعي ترعلي مني.
طبعا كلكم ملاحظين ان انا باهيس عموما دي تخاريف اخر الليل وعارفه ان محدش فاهم حاجة لاني عماله الف وادور وفعلا مش عارفه اقول اية
تصبحوا علي خير

هناك 4 تعليقات:

العنكبوت النونو يقول...

على فكرة صاحبتك جميلة
اتاخد بأيدها فخدت بأيدين ناس
وانتي كمان
في يوم هتلاقي كام واحدة بيكتبوا يشكروكي انك خدتي بأيديهم ويقولوالك انهم مش يقدروا يزعلوكي
كل سنة وأنتي طيبة
:)

nudy يقول...

اشكرك بشده انتي كمان حد جميل وانا بانبسط جدا لما بقرا البوستات بتاعتك وبانبسط قوي لما بتعلقي عندي شكرا

شوية قهوة يقول...

البوست جميل جدا واتمنى انك تزور مدونتي انا لسة جديدة وعيزة تشجيع عشان اكمل شكرا

nudy يقول...

ايتها الطفلة الجميلة

اهلا بك مبسوطة ان المدونة عجبتك واكيد ح ازورك استمري